Söndagssmoothie

Godmorgon!
Söndag idag, vilket betyder skola imorgon. Känns lite hemskt att söndagarna återgår till att bli jobbiga. Vill bara slappa eftersom det fortfarande är helg, men skulle ändå behöva plugga. Så får väl göra en liten kompromiss idag. Pluggar lite på morgonen, så jag slipper ikväll :).
Ska åka till mamma om en halvtimme och hämta mina löpardojor och sen drar jag vidare till kärrtorps ip för att springa. Ska hem till min faster lite senare för att fira henne och träffa mina kusiner.
 
 
Lyxade med jordgubbssmoothie till frukost :).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!