Söndagsstress

Hej, skulle gärna vilja ha 3 extra timmar på dygnet eftersom jag vet att jag kommer att vara en zombie imorgon. Har inte hunnit pluggat något i helgen och skulle behöva duscha och träna. Men det får jag göra imorgon.
        Har varit hos mormor och morfar hela helgen och kom hem idag. Fixade vegetarisk wok, ville provlaga innan vi gör den i hemkunskapen, där jag kommer vara hela morgondagen.
 
Bjuder på lite bilder från helgen. Som vanligt när det är födelsedagsfirande med släkten så blir det en hel del kakor :). Var inne i stan också och kollade lite, även om stan där är väldigt liten om man jämför med Stockholms. Fick iaf med mig ett linne från en butik som heter stil :). Bilder på linnet dyker nog upp under veckan. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!