stadsvandring

var nästan hundra på att lärarna skulle ställa in stadsvandringen. Men nej, vi fick gå en 50 minuter lång promenad i spöregnet och blåsten. mysigt värre säger jag bara. hade inte överleft utan min regnjacka och paraplyet (som blåste åt fel håll minst 5 gånger!). vi fick nått häfte med karta och text vi skulle följa och de sa att lärarna skulle vänta i slutet och pricka av alla men 4 av lärarna satt sig ju på ett café. Dålig stil!

men kände mig väldigt förtjänt av varm choklad när jag kom hem, var riktigt gott!!!










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!