Bra lördag helt enkelt!

 
    
Jag och Olivia fottade oss med pekplattan. Fika på espresso house i nacka.
 
Idag var det vårstädning på gården så har slängt massa skräp i en container. Grillade korv, gick upp och duscha och sen åkte jag pappa och syrran till Nacka Forum för att kolla kläder. Köpte saker för 1000 kr (ojojoj) men för 2 par byxor, 1 tröja, ett linne och en sjal så tycker jag det ändå var ganska bra. Fick 400 kr av pappa och sen hade jag massa presentkort på H&M så blev bara 80kr fattigare i plånboken. Fikade där innan vi åkte hem och väl hemma har vi spelat billjard och bara tagit det lugnt.
 
Pappa har köpt en pekplatta som kom på posten igår så har suttit med den, laddat ner appar och spelat spel (Kopplade in plattan till projektorn och körde så det blev extra stort ^^). Riktigt bra bildupplösning har den också. Har laddat ner några filmer som vi ska se nu ikväll :).
 
Jag har haft en riktigt bra lördag och nu ska jag stänga av datorn för idag. Har fixat ett tidsinställt inlägg som kommer upp om 45 min ;). Puss o kram
 
 
dagens middag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!