Vitt, Svart och Guld

   
 
Dagens outfit bestod av ett supersnyggt linne som jag fick av min fina vän Linnea, bycor från veromoda, väska och armband från Lanzarote.
 
Hejsan svejsan! Idag är det tisdag och det var tänkt att vara bad idag i skolan med idrottsläraren vab:ar så då blev det vanlig dag istället. Jag och Julia satt ute i solen på rasten och sen när vi slutat gick vi till Bea och köpa jordgubbar och mörk choklad att ta med hem till mig.
 
Smälte chokladen och satte oss framför en film på tv:n. This means war var det och den var riktigt underhållande!! Blev lite plugg inför idrott och hälso provet vi har på torsdag och även mariocart racing på wii. Nu ska jag gå och sova är såå trött! (Som vanligt) Puss o godnatt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!