Mycket nu i början

 
Fina Olivia♥
 
Hallå! Förlåt för dålig blogg uppdatering den här veckan men har haft så sjukt mycket att göra i skolan så har knappt haft tid för något annat. Är ovan vid att gå så långa dagar, slutade nästan alltid 2 i ks och nu slutar jag runt tre varje dag och så tar det 1 timme hem också, så slappar oftast när jag kommer hem innan jag inser att jag har massa saker att göra. 
 
Idag hade jag sovmorgon till 10 och slutade kvart över 2. Torsdagar är skönaste dagen! Skulle gärna sätta mig framför nyaste pll avsnittet som alla hypar över men hör tyvärr lite engelska och teknik att göra föst... Puss o kram

Kommentarer
marina

Hoppas du har en bra dag!

2013-08-31 15:11:16
URL: http://marinapalme.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!