Pizza

 
Favorit pizzan: Med parmaskinka, soltorkade tomater, parmesan och ruccola.
 
Hallå hallå! Känns jättekonstigt att det redan är helg! Gick ju bara 2 dagar i skolan. Igår var iaf jag och pappa de enda som var hemma så då köpte vi pizza och hyrde film. Kollade även på lite videos från när jag var liten som vi hitta. Faktiskt riktigt underhållande.
 
Idag ska vi åka in till stan, ska nog byta jeansen jag köpte... Ska iaf kolla om jag hittar några som jag gillar bättre. Får se om jag lyckas få med mig ett par skor hem också :). puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!