Shopping från Brighton/London

När jag var på språkresa i Brighton hittade jag många nya fina saker/klädesplagg som ni ser nedan. Åkte till London 3 gånger så hann även med en del shopping där :). Allt jag köpte är inte med, har ett nagellack hos mamma, en dunväst, en vit kofta och alla presenter jag köpte är redan utdelade. Mina nyinköpta Levis jeans fick också vara med, även fast jag köpte dem här i Sverige.
 
 
Mjukisbyxor från Primark 6 pund = 60kr
 
 
Nessesär från Primark 3 pund = 30kr ,  Nagellack från Drugstore 3 för 4 pund= 40 kr (köpte ett glittrigt också)
 
 
Pink trosor (VS) 8 pund (?) för 1 par = 80kr
 
 
Trosor från Gilly Hicks 5 för 20 pund = 200kr (Köpte ett par till syrran också)
 
 
Body mist Victoria's Secret - 5 för 30 pund = 300kr (gick ihop med Julia och köpte present till Felicia och syrran)
 
 
Levis jeans köpta på Carlings (i Sverige) endast 399!! :D. Höga i midjan
 
 
 
1, forever 21 199kr
2. River Island 240kr
3. Topshop 150kr
4. Urban outfitters 320kr
5. Topshop 240kr
6. Superdry 230kr
7. Forever 21 120kr
8. Berska 99kr
9. Superdry 240kr
10 superdry 500kr
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!