Andra advent

 
 
Två av favorit bilderna från förra vintern
 
Familjen väcker mig bara för att fråga om jag vill äta frukost med dom. Klockan är halv 10 en söndag morgon och jag somnade halv 2, svaret blir självklart nej. Drömde en så sjukt bra dröm och även om jag ville att den skulle fortsätta så fick den ändå ett bra slut så klev faktiskt upp och åt frukost med familjen.
andra advent idag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle behöva skriva klart mitt svenska tal, göra klart design uppgiften och träna till nationella i matte som är på tisdag och onsdag. Men har mer lust för att kolla på film, lyssna på musik hela dagen, gå på julmarknad med familjen eller träna. Vi får se hur det blir, hoppas jag orkar skriva klart svenska talet iaf!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!