Årsresumé Januari-februari 2013

 
Nyår firades med mina fina vänner som jag känt sen dagis.
 
 
Jag, Julia, Stina och Felicia var i Flottsbro och åkte slalom.
 
 
Hade studiedag och åt frukost på stan
 
 
Tränade mycket i Januari och Hedda tog den här bilden på mig och Stina
 
 
Fotade den här fina bilden som är en av mina favorit vinter bilder.
 
   
 
Fyllde 16 år första februari 2013
Åkte till Kungsberget med skolan
 
 
Bakade semlor och åt på fettisdagen
 
 
Hade brunch för att fira min födelsedag i efterhand
 
 
 
Var hos mormor och morfar på sportlovet och åkte massa snowboard
 
 
Var en vecka i Falun med skolan, något jag saknar otroligt med kunskapsskolan!!
 
 
Var på kryssning till Helsingfors med familjen
 
 
 Hade tacos och mellokväll hemma hos Felicia
 
 
Var och hälsade på farmor och farfar och åkte långfärdsskidor
 
 
 Slutade tidigt och åkte till Täby bara för att köpa Yoghurtglass
 
 
Åkte till Lanzarote med syrran och mormor och morfar och var där i 2 veckor på påsklovet. Blev mycket sol, bad och shopping. (Fortsättning följer i April)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!