Årsresumé Juni & Juli 2013

 
Firade Julias födelsedag med en runch hemma hos henne
 
 
 
 
 
Saknar verkligen sista veckan i Kunskapsskolan! Balen och skolavslutningen är oförglömliga!!♥ Tror jag aldrig gråtit så mycket på samma dag som jag gjorde på skolavslutningen!
 
 
 
Började sommarlovet med att åka till Göteborg och Gränna. Där blev det bad, shopping, Liseberg och massa god mat.
 
 
Sen sommarjobbade jag i 3 veckor och var ensam hemma i Stockholm mesta delen av tiden. Hade alltså mycket tid över att gå på konserter på gröna lund, träna och laga och fota enormt mycket mat
 
 
 
Midsommar firades i stugan och i Rättvik med släktingar på mammas sida. Bilden på mig och Olivia är en av mina absoluta favoriter!
 
 
Efter att jag sommarjobbat åkte jag mamma och Olivia på bilsemester till b.la. Gränna och Varberg. Campade 2 nätter, shoppade på lager 157 och Ullared m.m
 
 
Sen åkte jag iväg på språkresa med Julia till Brighton! Var borta i 3 veckor och finns så sjukt mycket bilder att visa och saker att berätta om!! Det roligaste jag gjort och något jag aldrig kommer glömma! Bloggade i stort sett varje dag så vill ni se och läsa mer klicka då HÄR, eller på Brighton som kategori i menyn.
 
 
 
 
 
 
 
Bästa sommaren hittills!!!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!