Årsresumé November & December 2013

 
 
 
Var i Gran Canaria i 10 dagar på höstlovet
 
               
 
Varit mycket med Anna och andra från teknikklasserna. B.la. Spelat Just dance, sovit borta, spelat paintball.
 
 
 
Jag Julia, My och Clara serverade på pappa och Annas fest.
 
 
Åkte och hälsa på min Farmor och farfar i Mora, där det var snö och is
 
 
Bakade lussebullar och pepparkakor till första Advent
 
 
Hade tjejmiddag hos Anna
 
 
Gick på gratis förhandsvisning av Kärlek Deluxe med Anna, Niklas, Henrik och Emelie.
 
 
Gick på julmarknad med familjen och åt på Vapiano
 
 
Var ett gäng från teknikklasserna hemma hos mig och bakade pizza och sjöng singstar :)
 
En vecka kvar av December när jag skriver detta. Annars har jag sammanfattat hela året nu. Självklart är inte allt med, tog de största händelserna av det jag skrivit om på bloggen.
Hade som nyårslöfte för 2013 att ha ett bra år och det har jag verkligen haft! Mer om nyårslöftena sen ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!