Fredag 6 December

 
Asgamal bild på Julia, mig o Stina!
 
Inte hunnit blogga den här veckan då jag haft mycket i skolan. Teknik hela dagen på torsdagen, ska göra en framtidsstad så är rätt kul faktiskt, och sen så idrottsprov och pepparkaksbygge på fredagen. Provet gick bra men hann inte klart med vårt pepparkakshus så får komma tidigare på måndag o göra klart det.
Sen efter skolan åkte jag och gymmade och sen hem till Julia. Var hon jag o Stina, och hade verkligen jättemysig kväll, åt tacos, choklad, kolla film o paradise hotel och snackade en hel del. Sov där och fixade pannkakor till frukost :).
Nu blir det filmkväll med familjen. puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!