min helg




hej förlåt för att uppdateringen suger! ska bättra mig under lovet! bara 4 skoldagar kvar, sen jullov, så sjukt skönt! I fredags var jag och anna & några från klassen och julshoppa. slutade halv 12 så det var skönt. sen på kvällen kom det hem folk från alla teknikklasserna till mig. Gjorde egna pizzor, sjöng singstar m.m. riktig rolih kväll och gick bra fast vi var så många.
på lördagen sov jag lääänge, bakade lussebullar med mamma och kollade 2 filmer.
Idag har jag vart i stan med Julia och köpt fler julklappar. köpte yoghurtglass i gallerian. supermysig dag! vi sov hos henne förra veckan och har träffats på gymmet, men brukade ju träffas varje dag förut så har verkligen saknat henne! 💕

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!