Äpple, kanel och yoghurt

Såg att någon frukostblogg hade lagt ut en bild med yoghurt, kanel och äpple så var tvungen att testa. Tror att det skulle vara gott att ha i crunchy också. Det får vi pröva nästa gång ^^.
 
Sitter just nu och äter mellis innan jag ska dra iväg på SH'BAM! Skittaggad! Är en annan instruktör en den vi hade förra gången men hoppas på att hon är lika bra.
 
Förövrigt har jag så enormt mycket just nu. Träning är typ det enda roliga. Beslutsångest över vilket gymnasium jag ska välja, har 2 nationella prov i svenska denna vecka, så sugen på att köpa en svart skinnjacka från Zara som jag såg i fredags samtidigt som jag vill spara alla pengar. All tid jag har borde gå till plugg men istället tänker jag på annat.
 
1 vecka kvar till vinterfriluftsdag, 2 veckor kvar till Falun, 3 veckor kvar till sportlov, 6 och en halv vecka kvar till Lanzarote! Tur att jag har något att se fram emot!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!