It's my birthday!

 
 
Dagen började med att mamma och Olivia sjöng för mig. Fick öppna paket och äta tårta och varm choklad till frukost. Jättemysigt. Jag och några andra från skolan valde att åka till Dramatiska institutet idag för att lyssna på deras radioprogram och fika. Fick sluta klockan 12, haha 2 timmar tidigare än alla andra, och jag och Julia åkte till hötorget för att fika. Köpte jättegod kladdkaka på Espresso house och satt och prata. Kollade i lite butiker och prova ett par sjukt snygga boots.
Nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska komma hem. Ikväll blir det middag på Hard rock café!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!