Neon sky

himlen var neonrosa alldeles nyss
 
Steg upp tidigt imorse för att gå till Stureby där jag skulle jobba. Började runt 9 och slutade 13 så tog inte lika långt tid som förra veckan (Skönt!). Var en jättegullig tant som gav mig ett äpple "Jack tycker så synd om dig som springer i så många trappor." sa hon, gjorde min dag!
 
Skulle egentligen gått på öppethus idag, på Thorén innovation school, men jobbade ju och var tvungen att åka hem med vagnen när jag var klar. Skulle aldrig hunnit till Stadion på en kvart... Julia som skulle med var sjuk också, stackarn! Hoppas du kryar på dig! Puss♥
 
Nu hemma har jag bara slöat. Läst bloggar och lyssnat på musik. Fått en hel del inspiration och ska försöka få ihop en ny header någon dag ^^.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!