Sportlov

 
Jag kisar lite fint mot solen - Bilden är förövrigt beskuren eftersom min fina mormor ville få med lite väl mycket bakrund i bilden. Jag blev liksom en plutt i hörnet... 
 
Haft ett superlov! Och är glad att det inte är slut än! Har varit en vecka nu hemma hos mormor och morfar, åkt snowboard, ätit god mat, shoppat, tränat och tagit det lugnt. Det enda jag saknat är min säng som jag inatt äntligen får tillbringa några timmar i. Efter 4 nätter i våningssäng i Falun och sen 6 nätter i bäddsoffa (varav den sista lillkusinen skulle sova med den stora tjejen) så har jag all rätt till det.
 
Bjuder på lite bilder från veckan. Mest matbilder men det duger väl hoppas jag!
 
 
 
 
 
 
chokladpannacotta med hallongrädde
 
 
 Har förätit mig på mormors hemmagjorda fröknäcke. Så gott!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!