Sunday - brunch

 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag äntligen packat klart väskan inför Falun. Är trött nu men hoppas att jag är mer taggad imorgon. Gick upp ganska tidigt imorse för att städa, handla och fixa ihop en brunch för några vänner. Fyllde år för snart 2 och en halv vecka sen så passade på att fira ^^. Är ganska så säker på att alla blev riktigt mätta, hade massa våffelsmet över, själv orkade jag inga våfflor så det blir min frukost imorgon. Nej men nu ska jag sova puss o kram♥
 
 
 
 
Fick jättefina (och goda!) Cupcakes av Felicia, Frida och Stina

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!