1 timme om dagen

Hej nu är jag tillbaka till verkligheten igen! Sista dagen på lovet, känns hur sorgligt som helst att sista terminen i grundskolan börjar imorgon. Vill ha mer looov! Och känner mig inte alls redo för massa hård plugg till slutbetygen och nationella proven. Men kommer överleva! Antar att det blir väldigt mycket plugg men ska lyssna på musik minst 1 timme om dagen! Känns som ett lagom krav på mig själv haha ^^.
 
Någon får gärna kommentera om jag har fel men tror vi börjar klockan 12 imorgon så det blir skön start på veckan. Inga planer förutom att komma igång med träningen och träffa Alva i veckan! Inte träffat henne på hela 2013, gaah! Sist vi sågs var innan jul, så jag saknar henne enormt!!
 
Idag har jag främst suttit i en bil men hann fota lite innan vi drog hem till Stockholm.
 
 
 
 
Var lite mer snö i Gästrikland än här...
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!