7 Januari

hallåj! Första skoldagen avklarad! Eller skoldag var det kanske inte. Var bara där i en halvtimme. Sen gick jag och Julia hem till Stina för att äta onyttigheter. Var bara där en kortis eftersom Stina skulle iväg sen, så då gick jag hem och har suttit här hemma och ätit massa frukt och surdegsmackor samtidigt som jag drömt mig bort på Hemnet.se. Finns såååå fina villor!! Haha kollade bara kategorin med villor för över 10 miljoner :P.
Behövde lite inspiration till teknik uppdraget, ska rita hus.
 
Jaja nu ska jag snart iväg för att möta upp Stina igen. Tänkte åka till gymmet och köra lite. Tyvärr har min sladd till hörlurarna gått sönder, igen. Så vi får se om jag lyckas fixa någon musik...
 Kram kram♥
 
Exteriörbild
 
Exteriörbild
 
Exteriörbild

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!