Bekännelser

Vet att jag sagt det förut men jag vet (!) att det här blir ett bra år! Många saker att se fram emot b.la. resor är inbokade.
 
Idag har jag köpt kläder för 1320kr, vet att jag sa att jag inte skulle shoppa något i Januari. Men när man är nästan 6 timmar inne i stan kan man inte låta bli ^^ Dock endast 520kr kontant resten är köpt på presentkort.

Är rätt så orolig inför nationella i alla ämnen utom matte. Kommer vara skitstressad hela den här terminen.
 
Tycker "Battle scars" är den bästa lite lungnare låten just nu.
 
Vet att det låter konstigt men kommer sakna 9:an samtidigt som jag bara vill hoppa över den här terminen och börja på gymnasiet direkt!
 
När jag fyllt 16 ska jag skaffa mig ett deltidsjobb!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!