Flottsbro

 
 
bild tagen från Julias blogg
 
Jag och Stina fick skjuts av Felicia och hennes pappa till Flottsbro. Alla hade planerat samma sak som vi så det var massor med folk. Tog en timme att köpa liftkort och hyra snowboard. Lite segt. Men sen mötte vi upp Julia och var på banan. Första gången jag åkte där så hade inte förväntat mig så mycket. Tyvärr var bara en lift öppen så vi köade i minst en halvtimme innan varje åk. Körde 4 åk sen gick Julias liftkort ut (som kommit dit tidigare och köpt bara 3 timmar) så vi gick in för att äta. Köpte riktigt goda hamburgare och var proppmätta efteråt. Sen tog vi ett åk till innan vi lämnade tillbaka den hyrda utrustningen.
Skorna jag hyrde var riktigt sköna. Får kolla efter ett par liknande nästa gång jag köper nya.
 
 
 
 
3 bilder fotade med mobilen, sämsta kvaliten...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!