Lördag - försenat inlägg

Försov mig imorse och var tvungen att göra mig iordning på 12 minuter innan jag sprang till bussen. Mamma var så snäll som fixade frukost till mig som jag åt på bussen!
Vårt öppet hus var ganska segt. I stort sett tomt på folk och fick bara göra saker vi redan gjort, vilket faktiskt var lite skönt så¨slapp man tänka.
Efteråt åkte jag till Hammarbyhöjden där jag snabbt åt en hemmagjord hamburgare som mamma och Olivia skjutsade dit tillsammans med vantar och vagnen jag lånade av jobbet, innan jag började dela ut tidningar och reklam.
Helt slut när jag var slutade 6 timmar senare. Hann inte ens klart utan får fortsätta imorgon. Var så sjukt törstig och kissnödig så var glad att jag kunde åka hem.  Tog dubbelt så lång tid som jag hade trott att det skulle göra. Hittar inte ens i hammarbyhöjden så var tur att jag hade mobilen att googla adresser med!
 
När jag kom hem duschade jag och åt mat. Var ett riktigt bra träningspass i allafall, men i fortsättningen kommer jag bara ta ett distrikt...
 
Nu sitter jag på bussen på väg till medis där jag ska möta upp Julia, Stina och Felicia för att gå på Bio. Ska se filmen Ego som jag tror är riktigt bra!
 
 
Något fel med blogg.se:s app så mina inlägg jag har skrivit de senaste dagarna har bara sparats som utkast och inte publicerats...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!