Scones

 
 
Hej, sitter här och lyssnar på musik. Skoldagen var lugn, fick reda på att jag har muntligt nationella i Svenska imorgon så hoppas att det kommer gå bra!
 
När jag kom hem var jag sjukt sugen på scones. Är Felicias fel, hade aldrig kommit och tänka på scones om inte hon lagt upp en bild på sin frukost...
Fanns inget bakpapper hemma så körde med muffinsformar under. Men det fungerade ju också! Blev så goda, passar bäst med Espressohouses cream cheese eller vanilj och rabarber marmelad. Körde på marmeladen eftersom det var det vi hade hemma :).
 
Nej nu ska jag snart träna. Får se om jag orkar ta mig till gymmet eller om jag tränar hemma. Kram♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!