Tidig morgon

 
 
 

Bilder från i förrgår, en till bild hittar ni HÄR
 
Godmorgon. Gick upp extra tidigt idag så jag skulle hinna skriva klart min So. Dock blev den lite för lång... Hoppas på att det går bra ändå.
 
Igår åkte vi i allafall till Medis för att hämta ut biobiljetter till filmen Ego som vi ska se imorgon kväll. Sen åkte jag hem för att plugga. Åt middag vid halv 7 och sen så drog jag och Julia och tränade. Var så obehagligt mätt, brukar inte träna så ofta efter middagen och tänkte inte på att jag kanske skulle ätit tidigare och inte så mycket.
Körde först löpning och fokuserade sen på rumpa och armar då jag inte kunde spänna magen :P.
När jag kom hem halv tio duschade jag och läste ut engelska boken (finally!). Sen orkade jag inte med något mer plugg, så sköt upp det tills nu.
 
Idag är det FREDAG! Woho. Fast ska till skolan imorgon, då vi har öppethus. Kanske inte lika kul men vi får ändå kompledigt på måndag ^^. Ikväll ska jag hem till Nathalie som fyllde år i går, det blir superkul!
 

Kommentarer
LOVA

fina bilder !!

2013-01-25 19:24:58
URL: http://lova.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!