couscous sallad med rostade grönsaker och fetaost

 
 
 
 
 
Och här kommer ännu fler matbilder! Börjar ni tröttna? haha hoppas inte ;). Men idag har jag bjudit mamma på mat, dagens stora händelse och det i stort sett enda jag gjort idag förutom att jobba. Fick måla idag! Var kul att ha något att göra för en gångs skull och tiden gick förvånansvärt fort :).
Hade tänkt att träna men hade ingen motivation. Tränade igår och ska även göra det imorgon så då är det ju lungt. Istället kollade jag på Pretty little liars, spelade sims och handlade innan mamma kom vid 6 tiden. Väldigt irriterande att när jag skulle spara mitt fina hus på sims så krachade spelet. 2 timmar åt skogen...
 
Olivia är fortfarande på kollo och anna och pappa har semester så resten av gänget är på landet. Så nu är jag ensam hemma tills på onsdag eller torsdag. Väldigt skönt!
Nu blir det mer PLL puss o kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!