Sommarläsning

 
Var i stan igår och passade på att få med mig lite nya böcker hem. 2 svenska och en engelsk. Hittade typ 10 böcker till jag skulle vilja ha, men fick nöja mig med tre. Lyckades även få My att köpa 1 utav de här 10 böckerna, perfekt när man kan låna av varandra!
 
The bling ring vill jag även se på bio men kändes roligare att få läsa den först. Sen är det super att läsa en engelskbok nu innan språkresan. Haha för att mjukstarta lite. bara 18 dagar kvar!!
 
Sommar för evigt är del tre i en triologi och båda de andra böckerna var riktiga bladvändare och superbra. Läste ut dem på 2 dagar. Kan iof bero på att jag läste dem på Lanzarote ^^.
 
Att vara Nicki är del två i en triologi där huvudpersonen Em vaknar upp som supermodellen Nicki. Nu i del 2 får man se hur bra hon klarar av att vara sitt nya jag :)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!