Trött tjej

1 och en halv vecka sen
 
Hej hej vaknade redan vid kvart i sju imorse så gav mig ut på en powerwalk på 7,6km. En timme senare när jag kom hem blev jag istället riktigt stressad, duscha, klädde på mig, åt frukost, fixade lunch och borstade tänderna på 30 min. Endå blev jag 10 min sen. Som tur var så var arbetsledaren det med ^^. Fick ett ordentligt skavsår också, inte kul!
 
Nu har jag fixat lite smoothie och tänkte vila armar, ben och ögon innan jag åker in till stan med Stina. Hoppas på att hitta en blus jag sett på internet. Önska mig lycka till! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!