I found it!!


Dagens shopping
 
Hej! Första dagen på sommarjobbet är avklarad!! Är helt slut i benen efter att ha promenerat och cyklat hela dagen. Slutade halv 3 och då cyklade jag till ringen för att fråga om en tröja som så klart inte fanns. Så då cyklade jag vidare till globen där jag faktiskt hittade tröjan!! Så glad, har letat i göteborg, på nätet, i stan och i ringen efter den stickade tröjan i vitt och i stl S men inte hittat den och nu kollar jag på den Lindex butik som ligger närmast mig och där finns den såklart.
Fick med mig tröjan, ett rosa linne och ett par vita shorts hem, allt från Lindex. Gjort av med lika mycket som jag tjäna idag... Men hade kvar pengar från Göteborg så behövde inte betala så mycket själv :).
Åt glass och köpte vatten innan jag åkte hemmåt, helt klart värd det!
Nu blir det PLL och sen lax till middag mums!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!