Inga bloppisfynd

Hejsan gick upp tidigt imorse för att åka in till stan. Jag, Olivia och Julia kom fram till Gärdet halv 10 och stog där och vänta i 2 timmar på att bli insläppta till b.la. Kenzas, Fanny Lyckmans och Angelica Blicks bloppis. Lite besvikna blev vi när allt i stort sett var utrensat och det som var kvar var lite för vågat, killkläder, dyrt eller inte min stil. Lite arg att vi inte åkte in tidigare... Men hade ingen aning om att det skulle vara så mycket folk.
 
Istället för att visa det jag inte köpte på bloppisen så kan jag visa bilder på det jag köpte i fredags. En topp och ett halsband - båda från H&M
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!