Skolavslutning

Alltså hade aldrig trott att jag skulle gråta så mycket som jag gjorde på skolavslutningen. Men allt var så sjukt sorgligt!! Att skiljas från alla jag känt i 4 år eller mer. Det kändes som alla blev överkörda av en stor lastbil eller något.
 
Själva avslutningen i kyrkan var verkligen jättejättefin. Johanna, Frida och Linnea var några av solisterna och de var så sjukt bra!! Riktigt grymma. En annan tjej från årskursen höll ett tal som var jättefint. Hon pratade om alla lärare och jag kände igen mig i stort sett allt hon sa. Kommer verkligen sakna allt!
 
Vi satt kvar en kvart längre än alla och bara grät. Så fort tårarna slutade rinna så kramade jag om en ny person och insåg att vi kanske aldrig kommer säga mycket mer än hej till varandra i framtiden och började gråta igen. Nej usch.
 
KOMMER SAKNA ALLA SOM GICK UT 9:AN I KUNSKAPSSKOLAN ENSKEDE IDAG SÅ SJUKT MYCKET!!!
 
 
 
Linnea och Linn sjunger från och med du
 
 
Johanna och Frida sjunger just give me a reason/tonight
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!