Sommarlov!!!

Så nu har jag hämtat mig lite från skolavslutningen. Tänkte tilllägga lite saker som är mindre känslosamma. Imorse skulle jag gå och köpa blommor till Markus, min lärare och jag kom iväg lite sent och tjejen som skulle fixa blommorna var otroligt seg. Så jag och Julia får springa till kyrkan och kommer fram svettiga när det redan börjat. Jättebra att komma försent till sin sista skolavslutning i grundskolan...
 
Pappa var där och kollade så fick en ros av honom. Sen var han tvungen att gå efter ett tag. Han tröttnade väl att se oss gråta...
 
Jag, Linnea, Julia och hennes mamma gick till gamla enskede bageri och fika efter att vi äntligen tagit oss ifrån kyrkan. Kollade mina betyg och måste säga att det var lite surt att vara 2,5 poäng från 320.Haha, nej skojar!! Det gör absolut ingenting och jag är supernöjd och stolt över mig själv!! :).
 
Nu ska jag kolla på en film och bara ta det lungt. Är helt slut.
 
 
Promenerade barfota på asfalten från kyrkan till bageriet. Med en ros runt halsen och betyget i handen. Härlig känsla!!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!