Världens mysigaste byxor

 
Jag vet inte riktigt vad jag håller på med i den här bilden men försökte utstråla att byxorna på bilden är de mysigaste någonsin. Frågan är om det syns på bilden eller inte. Jag har världens snällaste lilla syster som lånade ut byxorna till mig, de är tyvärr inte mina :(, i utbyte mot att jag kliar henne på ryggen.
 
Har varit på stranden och solat hela dagen och fått en tydlig bikinilinje. Nu är jag riktigt trött av solen och har bara slappat framför pll hela eftermiddagen. Nu blir det film med mamma och olivia och Panacotta.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!