4 bilder från helgen

 
 
 
 
Helgen har gått rätt fort. Åkte till mormor och morfar i fredags och fick hemmagjord tapas och såg på film. På lördagen var vi med kusinerna i Högbo och promenerade och sen åkte vi hem till dom för att fika. Igår slappade vi mest, solade, bakade fröknäcke (som jag inte kan äta för att jag har ont i halsen) och åt kladdkaka innan vi åkte hem.
 
Har haft ont i halsen och varit trött i 3 dagar nu och har inte sovit så mycket i natt pga att jag varit snorig och inte kunnat svälja så valde att stanna hemma idag. Vill bli frisk så jag kan träna!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!