A

Tussen
 
Hejsan svejsan börjar äntligen bli klar med min engelska analys nu! Hoppas på att kunna redovisa om en vecka. Måste bara finslipas och rättas typ hundra gånger... Får jag A på texten blir det också A i slutbetyg så ska vara riktigt riktigt noga när jag rättar!
Annars då. Lite mer uppdatering från skolan kanske? Ska skriva kort kort. Promise! Hade Biologi och fysikprov idag som gick bra! Lättare än förväntat men ändå för lite tid. Vill ju skriva så mycket!!

Roligaste grejen idag var att jag fick massa beröm från min ena mattelärare, Oskar, som sa att jag att jag endast missat 3 poäng på nationella! Tre små ynka fel. Det är ju ingenting! Jag och en till tjej (som också missa tre) gjorde bästa MA NP i vår skola, så grymt glad!!
 
Nu ska jag ut och springa med Frida och Stina puss.

Kommentarer
Johan

Fin katt.

2013-05-30 05:36:49
URL: http://nattstad.se/soulful

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!