Saturday

opublicerad bild från landet, 2 veckor sen.
 
Hej hej sitter just nu i ett bombnedslag, eller det jag för 8 timmar sen skulle kallat mitt rum... Men städa får jag göra imorgon! Julia sov här natten till idag och sen var vi och träna nu på förmiddagen. Sprang sista gången innan vårruset, imorgon ska jag vila, och körde lite på styrkegymmet. Sen åkte jag hem, duscha, fixade lunch som jag och pappa åt ute. Så fint väder idag så då blir allting bra! Låg ute i solen ett tag innan vi skruvade ner min gamla säng och satte upp den nya :). Nu på kvällen har jag och Olivia suttit och kollat på film i mitt rum, var tvungna att inviga sängen, och ätiti godis.
 
Imorgon ska vi äta lunch med farmor, är ju morsdag! Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!