Vaniljbullar

 
Idag bestämde jag, Julia, Felicia och Linnea oss för att gå och köpa vaniljbullar på gamla enskede bageri. Tog med oss bullarna hem till mig och kommer ihåg att jag glömde nycklarna. Inte så kul. Men som tur var satt vi bara i porten i 3 minuter innan Isa kom hem och kunde låsa upp :). Åt bullarna, drack saft och snackade innan jag cykla iväg för att möta upp Johanna vid skogskyrkogården för att träna. Sprang 5 km och var riktigt trött när jag stanna. Ändå fick vi in en spurt sista metrarna.
 
Nu ska jag duscha och sen plugga. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!