Fullspäckad dag

 
Hej på er! Hunnit med så sjukt mycket idag. Gick upp halv 7 och pluggade i en och en halv timme, åkte sen till gymmet och tränade, tog fel buss till skolan hehe och fick gå tillbaka en station för att ta rätt. När jag kom fram till skolan hann jag skriva ut en uppgift och äta lunch innan jag började 20 i 12.
Bara 2 lektioner idag, matte och teknik. Hade redovisning på tekniken och var asnervös, men får skylla mig själv som inte övade mer innan... Efter skolan åkte jag till stan och mötte upp Olivia och för en fika. Jättemysigt.
Nu ska jag iväg och möta upp Julia och Frida. Blir sushi till middag och sen ska vi kolla Chatching fire, så taggad!!! Puss
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!