2 veckor kvar!!

 
Brighton pier, orkar inte leta upp någon bild från när vi var på Gran Canaria förra året ;)
 
Bra dag idag, 2 veckor kvar tills vi ker till Gran Canaria, bara 50 min kvar till lunch och sen slutar vi! Hhade ingen idrott heller så började 10 ^^.
Hinner sällan blogga på kvällarna så får passa på att göra det nu i skolan. Igår var iaf jag och några andra hemma hos Anna och köpte pizza och såg på film, men idag blir det plugg och så ska jag ut och springa med Julia. Insett att jag tröttnar fortare när jag springer på gymmet så passar på att springa ute nu innan det blir för kallt. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!