Bra fredag!

 
Ovisad bild jag tog för 2 veckor sen
 
Hej på er! Här var det dålig uppdatering!  Skrev senast i Tisdags förmiddag och sen dess har jag varit ute och sprungit med Julia, träffat folk från klassen, pluggat, haft teori prov på idrotten m.m
Igår var det iaf fredag och då var jag, Anna, Jacob, Jakob, Jocke och Filip på eriksdalsbadet och sen åkte vi hem till Filip fixade tacos kolla film och sov där tills idag. Även 4 andra som var med och kolla på fotbollen, själv är jag inte jätteintreserad men riktigt underhållande när alla sitter och kommenterar och skriker med värsta inlevelsen haha.
 
Blev inte jättemycket sömn så när jag kom hem åt jag lunch, tog en snabb promenad och la mig i sängen i några timmar, sov nog 2 och en halv timme, riktigt skönt. Jobbigt bara att man blir så seg av att sova mitt på dagen men nu ska jag ändå bara äta en sen middag sen blir det film och godis innan jag fortsätter sova ^^ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!