Pursuit of happiness

 
 
Pluggmat - surdegsbröd, skinka, avokado och tomat är seriöst en av de godaste matkombinationerna!
 
Hej på er! Idag har jag haft en bra dag även om det inte hänt något speciellt. Har svenska, matte och design på onsdagar så är en rätt så chill skoldag. Efter skolan åkte jag hem till mamma för att hämta mitt gymkort som jag hade glömt där (nästan tappat bort) och passade även på att plugga lite matte där. Nu har jag gjort klart svenska läxan som är till imorgon och har bara kvar teknikrapporten och engelskaläxan som är tills på fredag.
Försöker göra klart allt idag så jag kan träna och/eller vara med kompisar efter skolan!
 
Nej nu ska jag återgå till pluggandet! Men utan musik hade det aldrig gått!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!