Inspark - Venice masquerade

Hej på er! Allt bra? Har inte riktigt orkat blogga någonting de senaste tre dagarna men nu tänkte jag berätta lite om fredagen. Skulle kommit ut tidigare men suttit i snart 30 min och fixat med bilderna. Först redigerat på instagram och sen försökt få bilderna på rätt plats. var typ hela tiden någon bild som hoppar ner :( men nu blev det äntligen rätt! :D
 
Slutade runt halv 4 i fredags och hade redan tagit med mig sakerna hemmifrån så jag och Anna åkte direkt hem till henne. Snacka, fixa naglarna och åt glass, fixa håret och bytte om innan vi tog tunnelbanan in till stan mötte upp 5 andra. Skulle käkat på Vapiano men var fullt så åkte till kungshallarna och åt på tacobar istället.
 
strax innan 10 gick vi till slussen och sen vidare till muchenbryggeriet. Var lite segt första kvarten,  men sen kom det mer folk. Dansade typ hela kvällen och hade skitkul!
Blev hämtade av Annas pappa när det sluta, tur det, hade aldrig orkat ta tunnelbanan. Åkte hem till henne och sov där!
Ni som inte köpte biljetter (typ Stina), missade något!
 
        
 
1. Jag i min mask, valde däremot inte att ha klänningen utan tog ett vitt spetslinne och låna ett par lila shorts av Anna.     2. Våra biljetter :)
 
           
 
3. Jocke i sin mask. Hahaha    4. Asgod glass jag och Anna köpte innan vi åkte hem till henne och fixa oss.
 
         
 
 5. Jag och Anna på tunnelbanan.          6. Inne på munchenbryggeriet
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!