Lördag

   
   
Favorit i repris, avslutningen i 8:an♥
 
Hej på er! Hade en asbra dag igår med massa människor från teknik ettan :). Kom hem sent och har sovit dåligt så idag har jag i stort sett bara gått runt och varit trött... Jag, My och Isa gick och köpte glass och myste ner oss i soffan framför dubbad barnfilm, inte det bästa jag sett om man säger så, men var mysigt!
 
Anna och pappa ska fira en släkting så de sover på landet ikväll, så blir 8 tjejer som sover här ikväll (inklusive mig, Isa, My och Olivia). Ska bli kul att träffa Julia igen!! Ovant att vi inte träffas varje dag i skolan längre. Saknat henne! ♥ Har inga nya bilder att bjuda på så blir en arkivbild, puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!