ska försöka överleva morgondagen!

 
Hej på er, ingen bra uppdatering när man går i skolan hela dagarna. Igår sluta jag ioförsig tjugo i 1 men åkte in till stan och tog myslunch på Jensens Bofhus. Efter det jobbade jag i 5 timmar och kom inte hem förens halv elva. Haft träningsvärk i ena armen idag efter att ha bärt och packat reklam påsar.
 
Idag har jag haft utvecklingsamtal och sen åkte jag och pappa och övningskörde lite. Så mycket enklare med atomatväxel!
Nu på kvällen har jag pluggat och lyssnat på musik. Imorgon har vi matteprov, teknikredovisning, svenskaläxa och svenska inlämning. Kul! Har ont i halsen, är täppt i näsan, ont i magen och kanske lite feber så hade nog stannat hemma imorgon om det inte vart så mycket saker... Får försöka överleva dagen helt enkelt!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!