Solnedgång

 
My i solnedgången på Gräddö
 
Hallåj! Måndag idag, har haft idrott, matte och engelska i skolan och sen varit och provtränat på friskis och svettis. Mitt gymkort på stockholmstad går ut på fredag men är osäker om jag ska köpa nytt på friskis eller samma igen... Båda har fördelar. Hoppas jag bestämt mig innom en vecka annars får jag gå utan gymkort tills jag väljer ett.
Nu är jag helt slut, men måste göra lite mattetal innan jag går och lägger mig eftersom vi har prov imorgon. Puss o kram

Kommentarer
Penny

Så fiiin! :)

2013-09-03 07:17:04
URL: http://pennyedvinsson.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!