Pluggdag

 
Dagens outfit - Blus från Filippa K // Jeans från Hollister
 
Gjorde skrivdelen av engelska nationella idag och gick väl helt okej. Som vanligt alldeles för lite tid och när det var en halvtimme kvar börja jag skriva om min kladdtext... Jaja, fick ihop tillräckligt med ord och rätt så bra struktur, hoppas jag får minst ett C!
Fick även tillbaka våra historiauppsattser och blev asglad över mitt B, så skönt att få mer än det man ville ha (sikta på C) när man lagt ner så mycket tid.
 
Nu ska jag sätta mig och råplugga matte. Har sista matteprovet för terminen (förutom nationella) imorgon så ska se till att repetera allt så det inte blir några slarvfel!
Blev mycket plugg men har inte mycket mer att skriva om för tillfället. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!