Bekännelser

 
En av mina absoluta favoritbilder ↑
Har alltid kalla händer och fötter
Sminkar mig sällan eftersom jag varken har tid eller pengar att lägga ner på det. hehe
Har hittat nya låtar som nu spelas på repeat varje dag denna vecka
Att välja kläder på morgonen är alltid ett mission impossible
Lägger i stort sett alla mina pengar på mat och fika
Hur mycket jag än klagar på att jag har träningsvärk så är jag sjukt glad att träningen ger något
Är asdålig på att skriva korta texter, blir alltid massa onödiga detaljer när jag skriver
Bloggar främst för att jag tycker det är roligt att fota och redigera bilder
Finns asmånga länder och städer jag vill besöka innan jag dör. B.la. Singapore, Hawaii och Paris.
Saknar gymnastiken men skulle jag börja på någon sport igen skulle jag nog vilja pröva på cheerleading
Tycker det är superfint med fräknar
Skulle vilja kunna spela piano eller gitarr men har för dåligt tålamod för att lära mig
Är jag dåligt på något så ger jag ofta upp eftersom det inte är kul.
Fastnar alltid framför datorn med serier eller bloggen när jag egentligen ska göra något annat.
Saknar denna tjej så otroligt mycket
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!