Biodejt

 
Haft en superdag med min fina vän! Fick göra vad vi ville på idrotten så körde lite gymnastik, sen hade vi håltimme så typ halva klassen drog till forum för att testa ett nyuppnat ställe med smoothies och milkshakes m.m. och kollade lite inne på Zara och hade sen matte som sista lektion.
 
Efter skolan åkte jag och Anna till Skärholmen där jag var på jobbintervju. Var nervös innan men var lätt att prata med tjejen som höll intervjun så gick rätt bra, kändes det som iaf.
Åt mat på Ikea och sen drog vi till Heron city för att se Hundraåringen på bio. Läste boken för 1,5 år sen så var kul att se filmen när jag visste lite vad som skulle hända. Var typ helt ensamma i salongen, bara vi och 2 par pensionärer som såg på filmen, så hade asmycket plats att breda ut oss på.
 
Har duschat, städat rummet och suttit vid datorn nu på kvällen (var rädd att datorn crachat bara för att den var så seg, men den lever som tur är efter att jag starta om den!) , nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!