Bra start på lovet

 
 
Fina Anna med Sofies söta hundar
 
 
Anna och Anna
 
 
Elinor
 
 
Josefine, och Anna och Lotta
 
 
 
 
Anna och Sofie
 
 
Lotta blir stylad
 
 
Min och Annas hemmagjorda glass, så god!
 
Hade en supermysig kväll igår med några tjejer från teknikklasserna! Lagade kyckling-pasta-bacon-sås som var supergod och till efterätt fixade jag och Anna ihop en sockerfri glass till oss. Var superenkelt att bara vispa grädde, mixa hallon, ha i lite kvarg, blanda och ställa in i frysen för att sedan servera och toppa med hallon och blåbär. Rekomenderas!
 
Efter middagen satt hälften i soffan och tog det lugnt medans resten var på promenad med hundarna och jag somnar för nån minut. Hahah, så trött var jag. Hade bara sovit 4 timmar eftersom jag satt uppe och plugga halva natten så var inte så konstigt.
 
Blev verkligen en superlyckad kväll och en bra start på lovet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!